Nieuwe medewerker? Lees hier hoe je snel aan de slag kunt!

Opmerkingen?
Storing melden?
Vragen ?

Telefoon:
0512 305 710

E-mail:
helpdesk@csgliudger.nl

-

Nieuws

Uitbreiding draadloos netwerk

21 February 2013

In de voorjaarsvakantie is het draadloze netwerk binnen de gebouwen van CSG Liudger uitgebreid.

E-mailsysteem CSG Liudger vernieuwd

03 August 2012

Naar aanleiding van een ernstige storing in het e-mailsysteem van CSG Liudger, is eind juli 2012 het gehele e-mailsysteem vervangen.

Verhuizing serverruimte

15 May 2012

Vanwege de verhuizing van de centrale serverruimte van de Raai naar de Splitting en het omleggen van de bekabeling is het van 6 t/m 10 juli niet mogelijk het netwerk te benaderen.

Twitter

Afdeling ICT

De helpdesk is het eerste aanspreekpunt voor vragen, meldingen en andere zaken op het gebied van ICT binnen CSG Liudger. Alle inkomende meldingen worden zorgvuldig geregistreerd in het incidentregistratiesysteem TOPdesk.

Eenvoudige vragen en storingen worden direct telefonisch of per e-mail afgehandeld. Alle andere zaken worden doorgespeeld naar de 2e-lijns ondersteuning, en deze zaken komen daarmee terecht bij team systeembeheer. Op basis van een standaard prioritering aan de hand van de impact van de melding voor de organisatie, wordt de melding geregistreerd in een bepaalde volgorde. Hierdoor worden urgente meldingen met een zeer grote impact voor de organisatie met voorrang behandeld.

Afdeling ICT bestaat uit medewerkers:

  • Albert Tjoonk (systeem- / netwerkbeheer)
  • Gert van Westen (systeem- / netwerkbeheer)
  • Raoul van Gogh (systeem- / netwerkbeheer)
  • Robert Frik (SOM-beheer)
  • Ina Leenheer (SOM-beheer)
  • Joop Marteau (Hoofd ICT)

Joop Marteau is als hoofd ICT direct leidinggevende van systeembeheer en SOM-beheer. Naast de medewerkers van afdeling ICT zijn er ook regelmatig stagiaires en externe deskundigen actief op deze afdeling.